22-23-24/6-09 haha^^<3

22/6-09:

Idag har jag varit med Dina! En tjej i släkten hon är jättesnäll! vi har haft jättekul! Vi var först hemma sen gick vi hem till mig men det var låst! så vi fick gå hem till Åsa för det är där Dina sov över! Sen åt vi pankakor och kollade på tv. senare på dan så åkte vi till Nacka och shoppade jag köpte saker till mobilen som utsmyckning! Jag köpte ett diamant T som bokstav för mitt namn och lite blommor med små diamater på! Så min mobil är jättesnygg nu;D sen åkte vi hem vid halv åtta...

23/6-09

Idag var jag i stallet med Sazzie<3 Vi hade jätteroligt när vi red förrutom när det prasslade till jättestarkt i busskarna vet inte vad det var men då trvade vi hemmåt! Sen betade vi lite med hästarna sen så släppte vi in dom men när vi gjort det såg vi Nora och Zenita springa innåt i skogen NÅN HADE ÖPPNAT GRINDEN SOM VI STÄNGDE! Men tillslut fick Sabrina tag i Zenita och jag hämtade mat så vi lockade nora så vi fick in hästarna jag fick gå och hålla i Zenitas Grimma! Sabrina behövde ju grimmsaktet till Nora! Sen lockade vi in fåren. Sen åkte vi hem.

24/6-09

Idag ska jag åka och bada med Dina farfar och Molly och Loka (hundarna!) dt ska bli jättekul! Just nu sitter jag och skriver!<3 Jag skriver nog mera sen när jag kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Sara Sabrina Blomqvist Haddad

Haha xD Men det var fett läskigt att sitta där i skogen och bara vänta på att hästarna skulle närma sig medan du gick för att hämta lite foder. På den tiden hann jag fånga in Senita och få ut Nora ur skogen vilket tog sin lilla tid. När jag kom hem så kände ja mig helt förstörd och mörbultad och kroppen var full av rivsår och blå märken...

2009-07-21 @ 14:42:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0