Ciao<3 19/7-09

Hejsan<3

Nu har jag kommit hem från Sabrina<3 Jag sov hos henne från igår ^^. Vi hade jättekul!
Vi kollade på 4 filmer<3 Och vi kollade lite på datan m.m! Sedan åt vi Kött och potatis med en rättså stark sås
(SKIT GOTT!) . Men innan alla filmer så gick vi ner till centrum för att handla godis, jag hade igentligen inga pengar. Men jag såg pappa komma med våran bil. Så då fick jag 50kr ^^. Sen gick vi hem och kollade på alla filmer! (Har fortfarande kvar hälften av godiset!).

Filmer vi såg på:

*The boogieman (vet ej hur det stavas!)
* Queen of the Damned<3
*En djävuls rommans.
* Holiday in the sun.




Idag ska vi fira Midsommar^^ Vi ska ha jordgubbstårta m.m<3
Och jag ska ha min fina vit/svarta klänning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0