En vecka kvar! 21/6-09

Hejsan ^^
Nu är det bara en vecka kvar till Ridlägret KARLESHEM<3

Nu sitter jag här vid datan har precis ätit frukost! Jag hör massa fågelkvitter från mitt rum, där Rudolf och Fiffi sitter sjunger. Idag kanske jag ska vara lite med Dina hon är inte här så ofta för att hon bor ju i Norge! Men efter det så ska jag till Långsunda och mata hästarna och locka in fåren! Vet ej hur det kommer att gå men det blir säket bra!
Träffade Lollos kille idag! Han är en bra kille för Lollo! Ni kanske får en bild på dom när dom pussas imorn XD





Kommentarer
Postat av: Michi

DU DISSA MEJ VARFÖR FÅR INTE JAG VARA ME PÅ DIN HEATER??!! :'( jag är ju din bästa vän !!! :'(

2009-06-23 @ 23:05:05
URL: http://michilelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0