Nu seglar vi... 20/6-09


Idag har vi gått och kollat på volvo ocean race det var skit coola båtar dom var typ helt platta och smala men dom sover på båten när dom åker runt typ hela världen!
Det var coolt jag tog flera bilder men har inte orkat lägga in på datan.
Sen så gick vi till gammlastan och kollade på smycken igallafall jag och Sandra en kompis till pappas tjej!
Sen fika vi och jag fick en jätterolig bild på Tim. Jag lovar att lägga upp bilderna snart! Oc vi såg några med häst och vang har bild på det oxåXD


Det är inte denna bild!




Kommentarer
Postat av: Elin, din gudinna... o.o

Hahha, rolig dag? :D

2009-06-20 @ 21:20:27
URL: http://powerpuffz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0