Tjoo<3 17/6-09

Hejsan<3 mmmh.... här luktar det gott^^ Pappa grillar så det är nog inte så himmla konstigt=D....
Ja idag har jag inte gjort speciellt mycket! Jag tänkte på att åka nånstans men det blev inte av. Men för det ska jag inte sura sommarlovet är absolut inte över än! Jag har mycket kvar att göra Ridläger , Gotland , Långsunda, Vänner m.m. Och imorgon blir det en ny dag, och då ska jag vara med Sabrina =D Hoppas det blir fint väder! Snart ska jag äta dert blir grillkorv m. korvbröd^^ hoppas alla andra oxå får god mat annars är det bara att sukta efter min mat XD...






Kommentarer
Postat av: lippa

Svar: japp det har jag =)

2009-06-17 @ 17:19:45
URL: http://lippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0